Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

Typography
Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 

3. jul 2020.

U organizaciji Udruženja „Ja volim Francusku“, Vrnjačku Banju nedavno je  posetila grupa novinara iz najeminentnijih medija koji u Francuskoj prate oblast banjskog, spa i velnes turizma

Domaćini „kraljice banja“ francuskim novinarima predstavili su sve svoje potencijale, a Boban Đurović, predsednik opštine, ističe da je njihova ideja da, ovakvim potezima, preko gostiju koji sarađuju sa velikim brojem turističkih agencija u Francuskoj i njihovih reportaža u najeminentnijim specijalizovanim francuskim magazinima, u Vrnjačku Banju privuku što veći broj posetilaca iz zemalja iz kojih su turisti ranije retko dolazili.

- Od francuskih novinara koji su oduševljeni kulturom, istorijom, velikim smeštajnim kapacitetima, brojnim velnes i spa centrima, ali i ponudom u oblasti zdravstvenog turizma, čuli smo da čuvena Viši banja u Francuskoj nema da ponudi ništa više u odnosu Vrnjačku Banju - ističe Đurović.

Thieerry Piolatto, urednik francuskog časopisa „Anti Age“, u ime svojih kolega, kaže da su se tokom posete uverili u visoke standarde i kvalitet smeštajnih i kadrovskih kapaciteta u vrnjačkim hotelima i da su izuzetno pozitivno iznenađeni što u Vrnjačkoj Banji gosti mogu da imaju iste uslove kao kada odu u banju Viši.

On ističe da je voda „Vrnjci“ izuzetnog kvaliteta i da je, čim je probao – „osetio svežinu“.

- Razlika između banje Viši i Vrnjačke banje je što je u francuskoj banji ceo hotel snabdeven vodom „Viši“, pa bih to preporučio i ovde kako bi Vrnjačka Banja dobila još više kvaliteta - kazao je Piolatto.

Posle Vrnjačke Banje, novinari iz Francuske su posetili još i Bukovičku i Prolom Banju, u kojima su se, takođe, upoznati sa potencijalima ovih banjskih mesta.

Organizator ove studijske posete je Udruženje „Ja volim Francusku“ iz Beograda, a Slađana Novaković iz ovog udruženja ističe da se poslednje tri godine, koliko postoji, udruženje bavi kulturnim turističkim i ekonomskim projektima između Francuske i Srbije.

- U poslednje dve godine prioritet aktivnosti, pored turističkih i kulturnih potencijala naše zemlje je javno-zdravstveni odnosno banjski turizam - navela je Novaković, ističući zadovoljstvo francuskih gostiju koji su potencijale Vrnjačke Banje, prema njenim rečima, uporedili sa najboljim francuskim banjama – Viši i Evian.

 

 

 

Ostavite komentar

Sva polja označena * su neophodna

0 Comments