Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

Typography

Ocena korisnika:  0 / 5

Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 

14. mart 2019.

Otvaranje saobraćajnice koja sada nije u funkciji, smatraju nadležni, rešenje je da se na raskrsnici kod Male pijace u Kraljevu smanji svakodnevni saobraćajni kolaps zbog rekonstrukcije nadvožnjaka koja još nije gotova, a kad će - ne zna se

Prvobitni rok od 75 dana za završetak rekonstrukcije nadvožnjaka u Kraljevu, započete u aprilu prošle godine, istekao je početkom jula 2018. Tada su iz JP “Putevi Srbije”, koje je investitor projekta, najavili da se radovi produžavaju zbog lošeg vremena, ali pre svega zbog izuzetno lošeg stanja glavne konstrukcije koje, kako su objasnili, nije moglo da se predvidi i kao novi rok odredili 15. novembar 2018. (o ovome čitajte u tekstu PROBIJEN ROK ZA ZAVRŠETAK OBNOVE NADVOŽNJAKA

Nadvožnjak u Ulici Zelena Gora, je saobraćajna „žila kucavica” zato što spaja Kraljevo sa Ibarskom magistralom. Skoro godinu dana na raskrsnici neposredno ispod nadvožnjaka, stvaraju se neverovatne gužve zbog čega negoduju svi: vozači, stanari okolnih zgrada, pešaci. 

Pogledajte kadrove danas zabeležene gužve na raskrsnici ulica Vojvode Stepe i Zelene Gore:

Iz „Puteva Srbije” pojašnjavali su da je do odlaganja datuma završetka rekonstrukcije nadvožnjaka moralo da dođe zbog 11 ivičnih nosača za koje je zaključeno da, zbog teških oštećenja, neplanirano moraju da se kompletno zamene. Kako to nije bilo predviđeno u projektu, Republička građevinska inspekcija je 4. septembra prošle godine zabranila nastavak radova kojih u projektu nema. Izvođači radova, beogradska firma „ŽGP Beograd” i podizvođač „YU keops” iz Kraljeva morali su da čekaju na separat projekta. O tome čitajte više u tekstu NASTAVLJENI RADOVI NA NADVOŽNJAKU U KRALJEVU

Potom je dodatno utvrđeno da je neophodno zameniti i 40 manjih nosača na uzlaznom delu nadvožnjaka, što povećava cenu rekonstrukcije koja je prvobitni trebalo da košta 67 miliona dinara. Potom je raspisan i novi tender za izvođače, a danas smo na nadvožnjaku zatekli nekoliko radnika, radio je i bager, pa se čini se da su ponovo krenuli radovi. Kada će rekonstrukcija nadvožnjaka biti završena, još se tačno ne zna, iako se nezvanično pominje sredina ove godine. (O rokovima čitajte u tekstu TRG DO MITINGA, A NADVOŽNJAK DO IZBORA

Dok se to ne dogodi, lokalna vlast, već je ranije najavljeno, razmišlja o otvaranju altrnativne saobraćajnice što bi trebalo da doprinese smanjenju saobraćajnih gužvi u tom delu grada.

Gradonačelnik Kraljeva dr Predrag Terzić kaže da, kao i ostali građani Kraljeva, ni on nije zadovoljan što rekonstrukcija nadvožnjaka toliko kasni:

- Građani, ali i kola hitne pomoći, vatrogasaca, policije, nisu mogli da koriste alternativne putne pravce. Budući da je nova javna nabavka u toku, odlučili smo otvorimo još jedan putni pravac, koji od Ulice Jovana Deroka (nekadašnja Đure Đakovića) vodi ka Ulici Zelena Gora. JP „Putevi Srbije“ bi trebalo da do kraja marta rekonstruišu ovu ulicu koja sada nije u fukciji, a infrastruktura železnica moraće da obezbedi pružni prelaz na tom mestu – pojasnio je gradonačelnik Kraljeva.

Prema analizama stručnjaka, dejstvo vode i soli, kao i neadekvatno odvodnjavanje sa nadvožnjaka su glavni uzroci propadanja nadvožnjaka. Voda i so su prodirali kroz montažne delove pešačkih staza i kroz otvore za instalacije i prouzrokovali tešku koroziju armature i degradaciju betona.

Da podsetimo, pomenuti nadvožnjak su 1988. godine izgradili radnici nekadašnjeg kraljevačkog giganta „Kablara“, a finansiran je sredstvima opštine i republike. Od tada - kroz ulicu koja je sada planirana za rasterećenje saobraćajnih gužvi kod Male pijace - nije išao saobraćaj.

           M.M.D.

Ostavite komentar

Sva polja označena * su neophodna

1 Comments

  • Gost - Stanar

    Gost - Stanar

    Što ga kasnije završe, nadvožnjak, duže će nam trajati, možda i do nekih narednih izbora.
    • Ime: Stanar