Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

Typography
Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 

5. decembar 2019.

Izgradnja auto-puta E-761, deonica Pojate–Preljina trebalo bi da bude završena za manje od četiri godine i to će biti najširi auto-put u Srbiji – za 0,8 metara širi od ostalih sa obe strane, rečeno je nakon potpisivanja ugovora

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović i predstavnici kompanije "Behtel Enka UK Limited" Majkl Vilkinson i Mehmet Tarau prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića potpisali su danas ugovor o izgradnji Moravskog koridora

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je nakon potpisivanja ugovora u Predsedništvu Srbije poručio da auto-put znači bolji život za građane u Moravičkom, Raškom i Rasinskom okrugu.

Vučić je izrazio očekivanje da će za manje od četiri godine ovaj koridor biti izgrađen i istakao da će to biti najširi auto-put u Srbiji – za 0,8 metara širi od ostalih sa obe strane, kao i da je u pitanju digitalni auto-put.

On je rekao da Moravski koridor znači dolazak investitora, ali i ostanak ljudi u Srbiji.

- Mladi ljudi će videti da ima budućnosti, da možemo bolje, da smo spremni da radimo. Ljudi mogu ne samo da čekaju bolju budućnost, već i da učestvuju u stvaranju budućnosti i da njihova deca mogu da očekuju tu bolju budućnost -  istakao je on.

Vilkinson je naveo da su više od dve godine radili na projektu, kao i da su danas započeli snažno prijateljstvo sa Vladom Srbije i Koridorima Srbije.

- Verujem da će ovo biti transformacijski projekat za ekonomiju i region, zaštitu od poplava, i da će dati veliki doprinos ljudima koji tu žive - rekao je Vilkinson.

Potpisivanju ugovora prethodio je sastanak predsednika Srbije Aleksandra Vučića sa predstavnicima kompanije "Behtel Enka", strateškog partnera za ovaj projekat, kojeg je Vlada Srbije izabrala na osnovu javnog poziva.

Moravski koridor, odnosno auto-put Pojate–Preljina, biće dug 112,3 kilometra i povezaće centralnu Srbiju, jug i zapad, kao i koridore 10 i 11.

Tokom gradnje regulisaće se vodotokovi Morave kojima prolazi, a koridor će dati novu šansu velikom broju industrijskih zona planiranih duž njega.

Izvor: sajt Vlade Srbije

foto: ilustracija (Pixabay)

Ostavite komentar

Sva polja označena * su neophodna

0 Comments