Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

Typography
Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 

23. septembar 2016.

Nije tačno da građani masovno otkazuju grejanje, jer je od 2012. to učinilo oko 900 korisnika, od kojih 300 i ne žive u svojim stanovima, tvrde u ovom preduzeću

Kotlarnica Nova kolonija u potpunosti je remontovana od 2008. do 2010. godine, a njena potpuna automotizovanost omogućuje stabilnu proizvodnju i isporuku toplotne energije. Svi pregledi, kontrole i remonti već završeni,  trenutno su u toku probe da bi od 1. oktobra, Javno energetsko preduzeć (JEP) „Toplana“ bilo spremno za predstojeću grejnu sezonu, rekao je danas, nakon posete gradonačelnika Kraljeva Predraga Terzića ovom preduzeću, direktor Dragan Arsenijević.

- Ono što smo videli pokazuje da je ovo preduzeće apsolutno spremno za početak grejne sezone i da naši građani ne treba da brinu da li će njihovi stanovi ili poslovni prostori biti topli – rekao je Terzić, ocenjujući da se ovo, kao i druga javna preduzeća u gradu, trude se da i u teškoj situaciji doprinesu uštedama u meri koliko je to moguće.

Predlog za sniženje cena usluga „Toplane“ naći će se i pred odbornicima gradske skupštine, kako bi bila utvrđena konačna nova cena grejanja.

- Toplana je predložila sniženje cena za oko osam procenata u proseku, odnosno oko 4,5 odsto za stambeni i oko 15 procenata za poslovni prostor. „Toplana“ se na taj način odriče oko 38 miliona dinara godišnjeg prihoda u korist građana, jer verujemo da ćemo štednjom sve moći da prevaziđemo – kaže Arsenijević.

On je rekao nije tačno da građani masovno otkazuju usluge „Toplane“ i da je za poslednje četiri godine to učinilo oko 900 korisnika, od kojih 300 i ne žive u svojim stanovima.

- Neki od ostalih zaista imaju problem sa plaćanjem usluga i ne samo da su oni otkazivali, već ih je i „Toplana“ isključivala zbog neplaćanja. Ima korisnika koji, naravno, otkazuju, ali ima i priključenja, posebno otkada je najavljeno sniženje cena naših usluga, pa smo za poslednjih nekoliko dana imali između 10 i 15 zahteva za priključenje – tvrdi Arsenijević.

Na pitanje zašto je ovo preduzeće odustalo od povlačenja poslednje rate kredita Nemačke razvojne banke, pravdajući se teškoćama u poslovanju, a na poslednjoj sednici skupštine predočili sasvim drugačiju, pozitivnu sliku, Arsenijević odgovara  da su u „Toplani“ još 2012. godine, kada su energenti bili skupi, procenili da bi dalje zaduživanje kreditima bilo nepovoljno.

- Od kredita koji ste već potpisali nije lako odustati pa smo tvrdili da je finansijska situacija teška, da bismo lakše mogli da odustanemo – kaže Arsenijević.

 

Finansijska situacija nije zabrinjavajuća, čak je najbolja za poslednjih deset godina, a stanje tehničkih kapaciteta takođe je na zavidnom nivou, tvrde u ovom kraljevačkom preduzeću. Privatnih korisnika usluge grejanja ima oko 7.700, a vlasnika poslovnih prostora  koji koriste usluge grejanja gradske „Toplane“ – oko hiljadu.

Ostavite komentar

Sva polja označena * su neophodna

0 Comments