Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

Typography

Ocena korisnika:  3 / 5

Zvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 

16. januar 2020.

Gradski odbor Narodne stranke Kraljevo traži od gradskih čelnika da, kako navode u svom saopštenju, „umesto stranačkih kolega angažuju stručnjake kako bi javni prevoz počeo normalno da funkcioniše“

Intervencijom jednog od gradskih većnika došlo je do prekombinovanja i prekomplikovanja linija gradskog i prigradskog prevoza tako da gotovo ništa više u toj sferi ne funkcioniše, tvrdi u svom današnjem saopštenju Gradski odbor Narodne stranke u Kraljevu.

Meštani prigradskih područja strepe da li će prevoz uopšte i doći, đaci kasne na časove ili čekaju i više od sat vremena na povratak kućama zbog „reorganizacije termina“, kaže se u ovom saopštenju i dodaje:

Neke linije su skraćene, neke ukinute, tako da je i vožnja centralnim ulicama grada produžena na bar 30 minuta. Da bi haos bio još veći pobrinula se republička vlast, tačnije Ministarstvo finansija izdavanjem „mišljenja“ o obaveznom dokumentovanju troškova prevoza za dolazak i odlazak sa posla za sve zaposlene u Srbiji, koje je u primeni od početka godine. To znači da, ako zaposleni putuje i želi da ostvari pravo na plaćeni prevoz, pravo koje mu Zakon o radu daje, mora da sačuva sve karte u dolasku i odlasku sa posla kako bi ih priložio poslodavcu i dobio sredstva na ime prevoza. U Kraljevu je to nemoguća misija, jer - kada nema autobusa, o kartama ne treba ni razmišljati, tako da je naplata putnih troškova nemoguća, što opet ide na teret radnika.

Podsećamo da problemi Kraljevčana sa gradskim prevozom počinju još 2016. godine, kada je preduzeće za prevoz putnika „Autotransport“ iz Kraljeva svesno i sistematski gurnuto u stečaj. Od 2016. godine usluga javnog prevoza obavljao je „Vulović transport“ iz Kragujevca uz subvencije grada od 59 dinara po kilometru, plus karta koju plaćaju korisnici prevoza. Iako je i to „partnerstvo“ između grada i prevoznika praćeno brojnim aferama, nepravilnostima u tenderskim postupcima, kao i bratsko – kumovskim vezama sa vladajućom strankom, treba istaći i da je to građane Kraljeva koštalo skoro milion evra godišnje. Od ove godine, javni prevoz putnika vrši konzorcijum firmi okupljenih oko preduzeća „Kavim“. To će, umesto dosadašnjih 59 dinara, građane koštati 44 dinara po pređenom kilometru, čime se, po rečima gradskih čelnika, ostvaruje ušteda u budžetu od skoro 25 odsto. Međutim, kako su karte poskupele, ušteda se ostvaruje preko leđa građana.

Do sada smo više puta ukazivali na nesposobnost i neodgovornost lokalne vlasti u Kraljevu, koja zasigurno deluje po uzoru na republičku, ali ovakva situacija direktno i u velikoj meri utiče na smanjenje, ionako narušenog, kvaliteta života Kraljevčana, da dolazimo do nivoa vanrednog stanja“, ističe se u saopštenju Gradskog odbora Narodne stranke Kraljevo

 

Ostavite komentar

Sva polja označena * su neophodna

6 Comments

  • Gost - Gradjanin

    Gost - Gradjanin

    Vulovic je bio tacan, stizao na vreme , imao grejanje, wifi u busu i bio cist. Kulturno ocitavanje mesecnih kartica.
    • Ime: Gradjanin
  • Gost - Stanar

    Gost - Stanar

    Sa lošeg prevoznika smo došli na još goreg, hvala vam bando !
    • Ime: Stanar
  • Gost - Dragan

    Gost - Dragan

    Naše pare, koje su nazadnjaci dali za “subvencije” , mogle su da posluže za kupovinu100 novih autobusa!
    • Ime: Dragan
  • Gost - Ljuti republikanac

    Gost - Ljuti republikanac

    A jel to razlog da predsednik GO Narodne stranke u Kraljevu sa istim tim koje ovde napada ima trafike po gradu?
    Radi se o SOFIST trafikama.
    Lažna opozicijo!
    Dosta je glume!
    • Ime: Ljuti republikanac
    • Gost - KV

      Gost - KV

      Botu, "jel" se pise JE L'. 
      • Ime: KV
  • Gost - Veljko

    Gost - Veljko

    Sa "Vulović Transport" prevoznikom nismo imali nikakvih problema. Redovni i čisti autobusi, provera mesečnih karata pri ulasku u autobus se radila elektronskim putem bez potrebe vozača da reaguje osim u slučaju da aparat zapišti sa razlogom, što je ukazivalo na neki problem sa tom kartom.

    Ovo sad imamo 2 prevoznika, Pub i Kavim i to se ne zna koji je lošiji. Vozači su koliko vidimo u potpunoj celini isti ili većinom isti, ali očigledno nešto drugo ne valja. Mesečne karte proverava vozač i piše neke papiriće po 5min, neki put mi je žao dok ga gledam. Na to pisanje nekih papirića vozač kasni po 10-15min za polazak sa glavne autobuske, a da ne pričam na drugim stanicama.

    Pre neki dan je žena ušla u autobus na stanici "kod Pampule" u pravcu za Banju i rekla "Nemojte ni slučajno da mi tražite da vadim da platim kartu, ovo je stvarno sramota" i samo prošla.  Vozač nije imao šta da kaže na to, a vala, ni ja ne bih. Nisu oni krivi.

    • Ime: Veljko