Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

Typography
Zvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivnaZvezda neaktivna
 

18. septembar 2019.

Sa željom da Vrnjačku Banju vrate staroj slavi (uoči II svetskog rata, imala je više noćenja (1939. godine - 32.000) nego Dubrovnik (oko 18.000 noćenja), predstavnici opštine promovisali su je u Čikagu, najvećem srpskom gradu u SAD

Predstavnici Vrnjačke Banje predstavili su ovih dana, na nekoliko festivala i poslovnih sastanaka, srpskoj zajednici u Čikagu, potencijale najpopularnije banje u Srbiji. Članovi delegacije susreli su se sa konzulom Srbije u Čikagu Milanom Varadinovićem i vicekonzulom Milenkom Špicom. Imali su i niz drugih susreta sa srpskom zajednicom, ali i drugim stanovnicima SAD, jer su posetili popularni festival u naselju Lake Forest, fudbalsku Srbijadu, kao i piknik u Novoj Gračanici

Uz predstavnike Turističke organizacije Vrnjačke Banje i direktore banjskih hotela, delegaciju je predvodio predsednik opštine Vrnjačka Banja, Boban Đurović. On je ocenio da je cilj delegacije da Vrnjačku Banju predstavi u potpuno novom svetlu.

- Vrnjačka Banja to zaista zaslužuje. Poslednjih nekoliko godina došlo je do potpune izmene identiteta našeg turističkog mesta, pre svega zbog uređenja javnih površina, izgradnje centalnih gradskih parkova i nove ,,Promenade", vodopada, Letnje pozornice, novih staza zdravlja. Ipak, ono što je presudno za razvitak Vrnjačke Banje jeste izgradnja, pored svih postojećih, i nekoliko hotela visoke kategorije samo u protekle dve godine. Sada imamo sve kapacitete da odgovorimo i pravom kongresnom turizmu – kaže Đurović.

Đorđe Makuljević, direktor hotela „Fontana“ naveo je da su, tokom Dana Vrnjačke Banje u Čikagu, imali priliku da predstave sve potencijale Vrnjačke Banje.

- Kako mi preduzetnici, tako i hotelijeri, predsednik opštine i predstavnici turističke organizacije, pokušavamo da dočaramo našim ljudima u Americi, ali i samim Amerikancima, turističke potencijale Vrnjačke Banje -  kazao je Makuljević.

Dr Dejan Stanojević, direltor Specijalne bolnice „Merkur“ izrazio je zadovoljstvo što će priča koju Vrnjačka Banja i na ovaj način želi da pošalje - biti vidljiva u celom svetu.

- „Merkur“ na ovaj način ,,izlazi" iz Srbije, izlazi iz Vrnjačke Banje. U pitanju je ustanova koja se bavi lečenjem i rehabilitacijom, a poslednjih desetak godina, sarađujemo i sa Nacionalnim centrom za dijabetes i Nacionalnim centrom za stanje posle operacija i trauma. Takođe, odnos kvaliteta i usluga koje pružamo je nemerljiv, a to sada zna ceo svet – smatra Stanojević.

Gostovanje delegacije Vrnjačke Banje i razgovori koje su predstavnici kraljice kontinentalnog turizma u Srbiji imali tokom svog boravka u Čikagu, pokazali su veliko interesovanje i napih ljudi u Americi, ali i samih Amerikanaca za posetu Vrnjačkoj Banji.  

Vrnjačka Banja, koja je prošle godine proslavila 150 godina organizovanog turizma, uoči Drugog svetskog rata imala je više noćenja (1939. godine - 32.000 noćenja) nego Beograd, Dubrovnik (oko 18.000 noćenja) i Bled zajedno.

Turska je tek krajem 80-ih godina prošlog veka počela da razvija turizam, a danas je svetska sila u toj oblasti. Problem je što je, tokom poslednjih nekoliko decenija, značajno promenjena struktura turista, što je uticalo i na promene popularnosti turističkih destinacija. Pre Drugog svetskog rata turisti su uglavnom bili bogati ljudi (aristokratija), a destinacije - banjska lečilišta. Sa omasovljavanjem turizma došlo je i do promene destinacija i morski turizam je postao najpopularniji. Tokom poslednjih desetak godina u Evropi dolazi do porasta interesovanja za banjski turizam, a sve zbog promena potreba kod turista, kojima su potrebni ne samo odmor, već i rekreacija, velnes usluge i drugi banjski sadržaji. To može biti šansa i za banjski turizam u srbiji. Slovenija, Češka i Mađarska od te promene već dobro profitirale, pre svega zahvaljujući turistima iz Nemačke i Austrije. Srbija jeste daleko od tih zemalja, kao i od Amerike, ali turistički radnici procenjuju da pre svega Vrnjačka Banja može u narednim godinama da privuče sve veći broj stranih turista, zato što ima odličan potencijal. Za domaće, koji i dalje pod odmorom najviše podrazumevaju sunčanje u nekom od jetinijijih letovališta na grčkoj obali ili u Crnoj Gori, odmor u banjskim hotelima sa četiri ili pet zvezdica, svakako je sve nedostižniji.

 

Ostavite komentar

Sva polja označena * su neophodna

0 Comments