Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net

Typography

Ocena korisnika:  5 / 5

Zvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivnaZvezda aktivna
 

15. oktobar 2020.

Oštećenja na nadvožnjaku nema, već su u pitanju radovi na redovnom održavanju, tvrde u JP „Putevi Srbije“ i najavljuju brzo normalizovanje saobraćaja

Na nadvožnjaku u Kraljevu (u Ulici Jovana Deroka) izvode se radovi na redovnom održavanju, odnosno, radovi na zameni asfaltne dilatacije i geodetsko snimanje oslonačkih tačaka.  Radovi koji se obavljaju spadaju u radove na redovnom održavanju puteva, odnosno, putnih objekata. Oštećenja na nadvožnjaku nema“ – deo je odgovora koje su na pitanja naše redakcije poslali iz pres služve JP „Putevi Srbije“.

Elektronskim putem zamolili smo nadležne da pojasne zbog čega je nadvožnjak, koji je u rad pušten 20. septembra prošle godine zatvoren, a saobraćaj preusmeren. Pitali smo i koja vrsta radova je u pitanju, do kada će nadvožnjak biti zavoren za saobraćaj, da li je u pitanju posao koji je trebalo odraditi pre puštanja nadvožnjaka u saobraćaj, kao i - koliko radovi koštaju i ko ih izvodi?

Radovi na zameni asfaltne dilatacije iznosiće oko 500.000.00 dinara i izvodi ih preduzeće „ABL“  Beograd. Saobraćaj na nadvožnjaku će biti normalizovan sutra, 16.oktobra, ukoliko, shodno vremenskim uslovima, svi radovi budu obavljeni na vreme, jer je za asfaltiranje kolovoza potreban određen vremenski period bez padavina“ – stoji u odgovoru JP „Putevi Srbije“.

Da podsetimo je rekonstrukcija ovog nadvožnjaka trajala je duže od 17 meseci. Za ovaj posao prvobitno je bio određen rok od 75 dana. Zbog rekonstrukcije ove „žile kucavice“ gužve su se stvarale još od sredine aprila 2018. godine, na raskrsnici neposredno ispod nadvožnjaka. Negodovali su svi: vozači, stanari okolnih zgrada, pešaci. Prema analizama stručnjaka, dejstvo vode i soli, kao i neadekvatno odvodnjavanje sa nadvožnjaka bili su glavni uzroci njegovog propadanja. Voda i so su prodirali kroz montažne delove pešačkih staza i kroz otvore za instalacije i prouzrokovali tešku koroziju armature i degradaciju betona.

Malo je ko mogao da pretpostavi da će posao obnove nadvožnjaka u Ulici Zelena Gora u Kraljevu, za koji je država izdvojila oko 127 miliona dinara, trajati toliko dugo. Radovi najpre nisu završeni za predviđenih 75 dana, do početka jula 2018. Posle „probijanja” tog prvog roka nadvožnjak je dočekao prošlu zimu pretvoren u gradilište, koje je tada i zapustelo. Onda se kao novi rok pominjao mart 2019, pa maj, zatim kraj juna, pa 15. jul, kraj avgusta 2019. Konačno, 20 dana posle roka, koji su u preduzeću „Putevi“ Srbije, naveli kao (poslednji) konačan – konačno su ponovo vozila krenula preko nadvožnjaka.

Više o ovom čitajte u našem tekstu: PONOVO SAOBRAĆAJ PREKO NADVOŽNJAKA  

Tokom izvođenja radova ugradjeno je 11 novih velikih nosača i 46 manjih, izlivena je betonska ploča, završena hidroizolacija, asfaltiran kolovoz. Odgovor na pitanje da li je sada u pitanju posao koji je trebalo odraditi pre puštanja nadvožnjaka u saobraćaj – nismo dobili.

                M. M. D.

fotografija: iz arhive redakcije

Ostavite komentar

Sva polja označena * su neophodna

3 Comments

  • Gost - Kv Kv

    Gost - Kv Kv

    100 % domace
    Srpska posla...Da..redovno odrzavanje...beeeeee,beeee, beeee..

    'Ajde sad,mars u tor...narode Srpski..

    Beeee...

    • Ime: Kv Kv
  • Gost - Nebojsa

    Gost - Nebojsa

    Posto taj nadvoznjak koristim svaki dan zadnjih 10 godina, znam tacno u cemu je problem. Kada je napravljen nadvoznjak je imao tri celicna ceslja koji su povezivali delove nadvoznjaka i sluzili su za apsorbovanje vibracija. Prilikom "rekonstrukcije", dva su uklonjena i u te otvore je nasut beton, a odozgore je stavljen asfalt. Sada se na tim mestima usled vibracija od vozila beton rastresao i popustio i tako su nastala udubljena u asfaltu ...
    • Ime: Nebojsa
  • Gost - Kv

    Gost - Kv

    Važi
    • Ime: Kv